mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' working class hero is something to be '

Jobbat 24 timmar känns det som fastän jag började 2 och slutade halv 12 (tur, jag trodde jag sluta 12)
Men väl hemma i varje fall, helt svart i ansiktet men ändå är koncentrationen helt på håret... Vill få min förbaskade färg tillbax och snöra in nå löshår som förgyller dagarna. Men mitt hår är nog glatt nu när de får vila!
Nä nu ska jag sova, här är lite jobbbilder på mitt dirty face






Anonym

Vars jobbar du?

Svar: Svettsar på pappas jobb!
mathildaa

2014-03-12 / 16:36:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback