mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' now I know whats under u r mask '

Igår var jag och såg mitt hjärta ha sin konsert, såå jävla bra!!!!! Sussade sedan på bästa sätt och vaknade för att fara i våg till JB. Dom la en kallare färg i både mitt hår ich löshåret, fräschade upp och fixade fint, så jäkla nöjd! Jag hoppas alla kommer på lördag?!?! Modevisning på folkparken men kan lova er att detta blir inte en vanlig gå rakt-posa-visning, de här kommer bli så jävla ballt och helt fucking faaab!!! Komkomkom.

Nu ska jag sluta reklamera hihi. Kvällen har bestått av supermys med jonna och alla go pojkar. Bästa pontus fyller 18 idag med, fan vad skönt att slippa sneaka ut han överallt haha. Nu ska jag sova med gosehunden som sover sött på mitt bröst. Godnatto bitchachos






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback