mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

Du

Om jag visade dig mina tårar, skulle du följa deras väg nedför min kind och sen spara dom i en burk. Du forma dina händer till en skål och kasta upp mina tårar som förvandlades till glitter.
Om jag visade mina tårar, satte ord för var och en, skulle du förklara för mig att tårarnas ord är de viktigaste jag sagt till dig.
Om jag var du och du var jag så skulle jag torka bort dom pärlformade dropparna från din kind, jag skulle berätta för dig att ditt ansikte är en mussla med en enda pärla och när dina ögon svämmar över med pärlor så gråter du. Du gömmer den försvunna diamanten du är bakom glittrig sorg. 
Det vackraste med dig är att du alltid är min rikedom. En sluten mussla med en obeskrivlig vacker insida men för att komma in så måste jag har tålamod. Jag har tålamod för dig, jag längtar tills du släpper in mig för jag tycker om dig. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback