mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' ge mig nåt jag aldrig haft förrut '

Klockan 13.00 idag satt jag redo för nagelterapi hos bästa Marielle. Hatar när man får utväxt som ger nageldepprission men älskaar att sitta i timmar, prata om allt möjligt och at the same time få nya fräscha naglar. Denna gång vart mina nails lite mer spexade and i love it. Annars har jag inte gjort mycket, sett sex and the city och tvättat kissen. Bussessan fick ett av sina freakyspel och tänkte nog ; men fan vad fränt att hoppa ner i toan, and she did.... Så har tvålat, duschat och parfymerat lilltjomsan, nu är hon som ny hihi <3<3
I morgon blir det party och fira två underbarisar med massa vänner, cant wait. Haa en bra fucking torsdagnatt babes
Juste, har ätit ananas idag med, mmmm



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback