mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' Mååndag '

Shit vilken jävla helg. Både fre och lördag blev det utgång och sen efterfest till 6 båda dagarna. Är något utslagen men nu börjar min anti-sockervecka så nya tider gott folk, nya tider.

Försov mig idag så for bara på mötet kl1 sen till byske där jag snabbt plockade upp mina linser ur brevlådan. Äntligen har jag tagit tummen ur och köpt mig ett par bruna linser. Har igentligen inga synfel men älskar älskar bruna ögon så det är utan styrka i dem. Nu ska jag ta och krypa ner för att se serier, annat kommer jag inte göra ikväll. Seyaaaa

Bild från modevisningen med bästa 50-tals gänget! <3<3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback