mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' its my turn now, step a side bitch '

Degig dag, har inte hänt nåt specielt kul att berätta... Pratade med Pernilla i över en timme men det är nog ändå ingen som bryr sig om det förutom jag hihi. Ligger i soffan ( soffan är mitt rum, min säng och allas soffa.. inte kul huhu ) Jarl ligger i alla fall på golvet och vi fular oss. Det är helt släkt i lägenheten sen sitter jag med datorn medans Jarl pratar med mig. Efter ett tag faller han i skratt och frågar vad jag kollar på, ja dig så klart svarar jag. Men det enda jag ser är dataskärmen och mina vindruvor för dom är upplysta, så självklart gör jag mitt bästa för att följa hans röst men lyckades inte så bra haha kollade typ upp i taket... Vet inte om det verkar så kul när man skriver men det är nog det roligaste hittils som jag kan berätta. Sen har bus Prinsessan rivit sönder mitt hemliga vatten-vapen som jagar ner hon från fönstret så får komma på nåt fiffigare. Jaaaa så kul är jag idag, hörs later tjaråå








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback