mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' sug min tumme din dumme '

Tog helg vid 4 idag och det kunde inte kännas annat än underbart! Tog en snabbdusch innan jag begav mig till staden för fika och catch up big time med Linnea som jag inte träffat på år och dar. Fick ett tråkigt besked som inte riktigt sjönk in förän på vägen hem pga av mina underbara happy-pills som ibland kan vara pain in the ass när jag är helt känslokall då jag typ inte borde kunna stå upp av sorg. Är så klart inte känslokall men kan inte omfamna sorg och deprission lika väl längre. Good or bad, dont know. AJaaaa slut med the sad story, beställde just hem hår.
Kunde inte hålla fingrarna i styr riktigt men då plånkan lider firar hjärtat. MIGHTY HAIR, I SWEAR YOU MY FOREVER LOVE!!!  Nu ska jag sova i morgon blir det mingel med nagel-marielle och då fattar ni säkert att jag ska änteligen göra nya naglar, annars är ni helt bakomflötet. Skoja, godnatt


( INGEN BILD ) ( ORKA INTE LÄGGA UPP NÅGON ) ( HAR FÖR MYCKET KÖPLUST OCH FÖR LITE CASH = HERRÅ )



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback