mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' kan du bara hålla om mig och vara det du är bäst på, den jag tycker om '


Åh har suttit nästan hela kvällen och dreglat på hår.... var en millisekund från att beställa hem clips tills jag insåg att det är allt för många vänner som fyller år som förtjänar mina pengar mer än hår. Är ju mitt eget fel att jag klippte av det meen inom kort så kommer jag tröstköpa hair fastän jag ska sätta in microringar innan studenten. Haha skulle vilja veta hur mycket pengar alla tjejer lägger på skönhet, själv måste man fan vara uppe i en miljard hehe vill man vara fin får budgeten lida pin. 

Var och badade med Olivia och Anton och prövade nya bikinin som satt som smeck! ( insåg att jag haft den upp och ner när jag kom hem haha men det funkade de med ). Back to födelsedagsbarn, hat-kärlek till er (ALLA) som säger att ni inte vet vad ni önskar er när allas favoritdag närmar sig. Jag älskar att ge presenter och igentligen blir det typ roligare att hitta på nåt att ge så det blir mer av en överaskning istället för att ge exakt vad den önskar sig. Skulle typ kunna lägga en förmögenhet på presenter, det är bland det bästa jag vet att få skämma bort mina nära och kära. Dom som känner mejj vet att när jag fått pengar på kontot så står mattisk för lunch, middag och bio tills jag är pank haha. En dålig ovana men enligt mig kan man aldrig ge för mycket till de man håller av. Så ni kan kalla mig presentkungen. Imorgonkväll ska jag och Jonna försöka få bort det oranga från mitt hår, det är inte så mycket kvar men nog mycket för att irritera. Så ska ta min sista natt på mitt morotshår, sleeptight vänner.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback