mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' under tak och mellan väggar finns vi '

Ligger i soffan, this is were I belong🎶
Igår parta jag med massa goingar och min själsfrende jenny som är tillbaka wiiii<3333
Imorse tog jag min rumpa och känd som jag är så gick jag till folkparken där mina undersåtare väntade på mejj. Nä men ska gå modevisning i april och det kommer bli sååå jävla grymt!!! Alla måste dit och kolla! Hur som så var det träning idag och det var skit kul. Det är ingen vanlig modevisning utan en galen och helt annorlunda mv som fan kommer bli revolution haha. Så missa fan inte detta!!!!
Ska fortsätta mingla med soffan seya





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback