mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' take a look at your self and u r life, its simple right? '

today

I morse steg jag typ upp vid halv 11, drack en smoothie och gick sedan runt som en zombie hehe. Halv 3 var jag bänkad i stan för att fixa naglarna. (visar bild i morgon) Tog dock några timmar att göra dem eftersom Marielle just gått klart utbildningen men det gjorde inte mejj nåt när hon var så trevlig, timmarna kändes som minuter! 
i morgon får jag äntligen träffa jenny igen♥♥ Har som igentligen inte planerat de här lovet så mycket, bara till helgen då det blir cross hejjande och bärs. Känns lite trist men samtidigt skönt med lite lugnhet heh.


Ska ta och bädda ner mejj nu för att vara pigg till morgondagens bravader, gn



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback