mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' Om jag skulle vara i din sits så skulle jag akta ryggen nogrannt '

Villen jävlig dag. Har endast stige upp för en panpizza sen lagt mejj i sängen igen för att typ växa fast här ahha lol.
Hade i alla fall en bra kväll igår med melina, sandra, zunkan och jesper. Vi satt runt lägerelden i flera timmar och bara mådde. Vaknade upp bredvid sandra i morse och nu är jag totally alone... Eller egil spela nå jävla dataspel men han är ändå i sin egen lilla värld så ja jag är ensam. Bot for long though. Pussss
Hihi mys med prinsessan❤️



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback