mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' ma crib is going nuts, i'll cut their balls '

Hallå läsare.
Ledig idag så har varit i stan och hunnit med många ärenden bl.a att färga hår och sola solle. Därav om ni sett mig så ser jag ut som en räka men det gör inget eftersom jag snart ser ut som en svart kopp kaffe hihi. Imorgon blir de några snabba ärenden innan jag tar med min vän till finnträsk.

På tal om inget, är det någon som följer serien the mentalist???? Har sneglat några gånger när den är på reklam och den ser ändå helt ok ut. Så om nån följer den/har följt säg till så slipper jag börja se den ifall den sug hehe. 
Nu borde jag sova eftersom jag lyckats bli ovän med alla under mitt tak, vet inte vad det är med mig, eller dom föresten. Dom går mig på nerverna... Ser ni att jag skriver mig, dig, osv nu?!?! Måste verkligen anstränga mig men det är dax, rätt ska va rätt. Vi ses amigos





Anonym

The Mentalist är sjukt bra! Man behöver inte följa det om man inte vill för man förstår ändå, men tycker det är kung om man följer det ändå :)

Svar: Åh okej kommer nog följa hihi! Tnx för rådet!!!
mathildaa

2014-03-20 / 13:18:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback