mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' lördag '

Lördag, det ordet inkluderar lördagsgodis och lycka så jag är nöjd fastän jag håller på att törsta ihjäl.. 
Vet ni vad jag måste bikta mejj... Jag syndade igår, for och klubbade i alla fall. Hade the time of my life och var inte den som vart släpad hem utan tvärtom, jag var en alkoholhjälte! Det som är så bra med att vara alkoholhjälte är att jag inte skämde ut mejj över huvudtaget (jätte konstigt ord). Innan jag beger mejj mot byske med brudarna så ska jag ta en dusch, städa och mingla med mejj själv hihi. Have a good day bitches







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback