mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' let me take you away '

Trotts att det är söndag och det inte känns som en bra dag så vet jag ändå någonstans inom mejj att det faktiskt inte är så dåligt iaf, say goodbye to your brokend heart. 
Har börjat klura på framtiden med s. och det känns så jävla lockande att bara go away, make some money and leave this crapy hometown on their own. 
Annars har dagen spenderats i sängen sen for jag och hämta bästa pontus i fäll och sen såg vi en film hos jonas och nu är jag back to bed haha. 



I morgon ska jag göra nails igen!!! Har kännt mejj som en man med rött nagellack eftersom jag inte haft någon glöd till att fara fin men nu jäklar ska jag se feminin ut igen! Sen blir det nog lugnt, ska vila ut på nu på lovet och inget annat. Godnatt lovers and goodbye haters





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback