mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' känslan när man inser att man inte klarar sig utan en person '

Idag är det min absoluta favorit dag! Inte för att det är måndag utan för jag känner mejj så jävla hel idag. Underbar känsla de där helst när nåt tråkigt dyker upp sen tänker man på den där super bra grejen som får en att le varje gång.
Har även haft jätte ont i magen typ hela dagen.... Kändes inte bättre när lillebrorsan börjar prata om graviditet men det vore oerhört konstigt. Så fort mitt barn sluta slita i mina magtarmar så skynda jag mig ut för lite häng med vänner. Slutade upp i jonnas soffa med den dagliga klagan över dagens män haha. Boys will always be toys and we all grow up so.... ( citat by mattisk )
Nu ska jag hänga med michaela och dasha medans dom pratar om vardagliga problem. Godnatt allla 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback