mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' if u dream big u better live even bigger '

Så jävla typical my luck.... magkatarr fml. Nu får jag alltså inte äta något med matfett så kokade lax och åt broccoli till, fan vilket lyx liv. Men det bra är väl att det är nyttigt så får väl härda some how.  Så idag har jag verkligen inte gjort ett skit förutom att se serier och nu är jag inne i en skit rolig romantisk film hihi som jag hoppas aldrig tar slut. Så hörs imorgon när jag kanske gjort nåt roligare. BYYE
http://profashionall.tumblr.com/ | via Tumblr



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback