mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' hej '

Så där ja, äntligen har jag nått nirvana, mitt slutgiltiga mål sängen. Dagen har bjudit på sovmorgon, stadsärenden och gaddning. Sov hos linnea igår och ikväll sover hon hos mejj, twist it hihi. I morgon blir det lite mek i bilen och slappning tror jag. Spännande liv jag har heh... Men på lördag ska jag festa skorna av mejj med amerikanera och dyligt som är här för att träffa famous mattis.... eller för skoterVM..
Godnatt älskare
Bjussar på lite randombilder från dagen









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback