mattiZ
Välkommen till den skriftliga delen av mitt liv! Jag är en brud som gillar nästan allt,förutom potatismos, kommer därför inte skriva nåt inlägg om potatismos. Lite smyginfo sådär, syns bland alfabetet.ciao

' GILLAR ATT STATISTIKEN HAR HÖJTS NU FATTAS DET BARA LITE KOMENTARER '

Har just fått i mejj lite frukost, snart jag jag ut och checka om moppen funka eller om det blir att tigga ihop sejj ett bilåk ist...Näst sista dagen på fotbolls-skolan idag så nu äre bara att tagga pengar. 
Midsommar är planerad och dagen före blir att firas med bästisbrudarna, blir hur bra som helst. hoj
leek


jeanette

vad ska du göra på midsommar?:D

2011-06-22 / 12:58:10
BLOGG: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback